U samo par koraka prenesi svoj broj u novotel mrežu.
Ispuni kratki zahtjev i postani korisnik novotel mreže na bonove. Uživaj u mnogim pogodnostima, dugim razgovorima i beskrajnim surfanjem.
Kontaktiraj našeg najbližeg predstavnika putem obrasca, a mi ćemo riješiti svu dokumentaciju i komunikaciju s tvojim dosadašnjim operaterom.
Pridruži se novotel mreži.
Procedura prijenosa broja u novotel je jednostavna i za podnošenje zahtjeva potrebno je izdvojiti svega nekoliko minuta.
Korisnik u navedena polja u nastavku unosi ispravne podatke, nakon čega mu novotel na adresu šalje svu potrebnu dokumentaciju za prijenos broja. Kada pošiljka stigne, korisnik treba da prati upute koje će dobiti.
U slučaju da dokumentacija ne stigne nakon 7 radnih dana od datuma prijave, kontaktirajte nas na e-mail: podrska@novotel.ba ili pozivite na broj 067 10 10 101.
1. Prijenos broja je besplatan i ne naplaćuje se. Jedini trošak je slanje povratne pošiljke na novotel adresu.
2. Procedura prijenosa broja traje od 7 do 10 dana.
3. Broj koji se prenosi ostaje isti, kao i numeracija (061, 062, 063, 065, 066), mijenja se samo operator.
4. U slučaju da je broj na pretplati potrebna je "Potvrda o izmirenim dugovanjima" koju izdaje operator davalac broja, te posjeta korisnika na istom novotel prodajnom mjestu. Potvrda je neophodna za uspješnu realizaciju prijenosa broja prema Pravilu 62/2012 o prenosivosti telefonskih brojeva. Trenutni operator neće dozvoliti prijenos broja bez Potvrde.
5. Ukoliko je broj na dopune, potrebni su ispravni PUK broj i serijski broj kartice. Ti podaci su neophodni za uspješnu realizaciju prijenosa broja prema Pravilu 62/2012 o prenosivosti telefonskih brojeva. Trenutni operator neće dozvoliti prijenos broja bez ovih podataka.
6. Stanje i iznos računa se ne prenosi, savjetujemo da se isti iskoristi prije zakazanog datuma prijenosa.
7. Prije podnošenja zahtjeva za prijenos broja potrebno je provjeriti da li je uređaj koji se koristi kodiran, odnosno da li je kupljen kod drugog operatora i zaključan na mrežu tog operatora.
8. Zamjenska novotel kartica je USIM 4G kartica. USIM kartica sadrži sva 3 oblika, te se prema potrebi korisnika prilagodi za svaki mobilni uređaj.
9. Prijenos brojeva se vrši radnim danima, u periodu između 13:00 - 16:00h. Samo u tom periodu se može desiti da je Korisnik nedostupan i da ne može koristiti uslugu.
10. Korisnik će o datumu prijenosa broja biti pravovremeno obaviješten na e-mail ili kontakt telefon koji ostavi u prijavi, minimalno 48h prije zakazanog datuma za prijenos broja.
11. Ukoliko želite prenijeti broj i postati novotel postpaid (pretplata) korisnik, posjetite nas na adresi Džemala Bijedića br.39, Sarajevo, svaki radni dan od 08:00 do 16:00 h ili popunite obrazac na našoj web stranici https://novotel.ba/prodajni-predstavnici kako bi Vas kontaktirala naša prodajna služba.