Otkrij novotel tarife mreža 10 i mreža 5 i uživaj u potpunoj
slobodi razgovora i interneta po odličnim cijenama.*Cijena za promotivni period od 02.06.2023. do 31.07.2023.
Novotel ti je omogućio atraktivne opcije za mobilni internet.
Putem Moj novotel aplikacije ili pozivom *700# te odabirom polja mobilni internet kupi opciju koja ti najviše odgovara i bezbrižno surfaj!Novotel start paket aktiviraš pozivanjem *701# ili uspostavom prvog odlaznog poziva ili ostvarivanjem prve data sesije.
Novotel bon možeš kupiti putem Moj novotel aplikacije ili na našoj web stranici, jednostavno, sigurno i bez ikakve dodatne naknade prilikom kartičnog plaćanja.
Bon možeš kupiti i na novotel ovlaštenim prodajnim mjestima, kioscima, benzinskim pumpama, trgovinama i slično.
Nadoplata broja je moguća u iznosima od 1 do 50 KM.
Novotel ti omogućava da izabereš mreža10 ili mreža5 paket. Izborom i aktivacijom jednog od novotel paketa dobivaš bonus minute za pozive u novotel mreži, van mreže i internet za bezbrižno surfanje. Uvjete korištenja novotel paketa mreža10 ili mreža5 za novotel korisnike na bonove potraži ovdje.
Da bi aktivirao novotel paket, na glavnom računu trebaš imati dovoljan iznos sredstava za aktivaciju.
Novotel paket mreža10 aktiviraš putem Moj novotel aplikacije ili besplatnim pozivom *715*10# ili kroz glavni meni pozivom *700# te praćenjem daljnjih uputa za aktivaciju mreža10 paketa.
Novotel paket mreža5 aktiviraš putem Moj novotel aplikacije ili besplatnim pozivom *715*5# ili kroz glavni meni pozivom *700# te praćenjem daljnjih uputa za aktivaciju mreža5 paketa.
Aktivacijom novotel paketa mreža10, dobivaš 1500 min za razgovore u mreži, 75 min za razgovore prema svim mrežama u BiH i 10 GB Interneta i to sve za 10 KM (sa PDV-om).
Novotel paket mreža10 vrijedi 30 dana, od dana aktivacije.
Aktivacijom novotel paketa mreža5, dobivaš 750 min za razgovore u mreži, 750 min za razgovore prema svim mrežama u BiH i 6 GB Interneta i to sve za 5 KM (sa PDV-om).
Novotel paket mreža5 vrijedi 7 dana, od dana aktivacije.
Provjeru bonusa i vrijeme trajanja novotel paketa mreža10 provjeravaš putem Moj novotel aplikacije ili pozivom *716*10# ili kroz glavni meni pozivom *700# te praćenjem daljnjih uputa.
Provjeru bonusa i vrijeme trajanje novotel paketa mreža5 provjeravaš putem Moj novotel aplikacije ili pozivom *716*5# ili kroz glavni meni pozivom *700# te praćenjem daljnjih uputa.
Nakon isteka 30 dana od dana aktivacije novotel paketa mreža10, ili isteka 7 dana od dana aktivacije novotel paketa mreža5, paket se automatski obnavlja ukoliko imaš dovoljan iznos sredstava za obnovu na svom glavnom računu.
Ukoliko nemaš novca na glavnom računu, paket će se automatski obnoviti prilikom sljedeće uplate iznosa potrebnog za obnovu novotel paketa.
Ukoliko želiš deaktivirati automatsku obnovu aktivnog novotel paketa, to možeš uraditi putem Moj novotel aplikacije ili pozivanjem *700# i praćenjem daljnjih uputa o deaktivaciji novotel paketa.
Ukoliko želiš aktivan novotel paket promijeniti, najprije uradiš deaktivaciju postojećeg paketa, te aktiviraš novi novotel paket. To radiš putem Moj novotel aplikacije ili pozivanjem *700#, odabirom polja Novotel paketi te praćenjem daljnjih uputa.
Uz aktivan novotel paket možeš kombinirati i druge opcije kao što su: SMS opcije, mobilni internet i roaming opcije! Aktiviraj putem Moj novotel aplikacije ili pozovi *700# i izaberi ono što ti najviše treba te uživaj u prednostima novotel mobilnih komunikacija.
Dodatne opcije imaju svoju valjanost neovisno o trajanju aktivnog novotel paketa.
Novotel ti je omogućio poseban dokup opcije za mobilni internet. Pozivom *700# te odabirom polja mobilni internet uradi kupovinu opcije koja ti najviše odgovora i bezbrižno surfaj!
Ukoliko prije isteka vremenskog trajanja opcije za mobilni internet aktiviraš novu opciju sa istim karakteristikama (iznos GB i vrijeme trajanja),neiskorišteni iznos iz prethodnog perioda korištenja opcije prenosi se u sljedeći period korištenja opcije.
Uz novotel, uvjek budi online!
Uvjete korištenja mobilni internet opcija za novotel korisnike na bonove potraži ovdje.
Za sve dodatne informacije možeš pozvati korisničku podršku dostupnu 24/7 na broj 067 10 10 101, 0800 800 10 ili se javiti putem e-maila na: podrska@novotel.ba